Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta
Treść
Imielin, dnia 19 sierpnia 2025 roku.
Rada Miasta Imielin
RM.0002.18.2025
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.1465 z późn.zm.), Przewodniczący Rady zwołał w dniu 26 sierpnia 2025 r. o godz. 10:00 w sali sesyjnej nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin, Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie Sesji.
2) Zatwierdzenie porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 30 czerwca 2025 roku.
4) Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.
5) Sprawozdanie z przebiegu realizacji robót inwestycyjno-remontowych w 2025 roku.
6) Informacja o pozyskanych w 2025 roku środkach pozabudżetowych na realizację inwestycji w mieście.
7) Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
- w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Bieruńsko-Lędzińskiemu na realizację zadania w zakresie opracowania, realizacji i wdrażania Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Gmin Powiatu Bieruńsko- Lędzińskiego i Powiatu na lata 2025-2035+,
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2029 Miasta Imielin,
- w sprawie zmian budżetu miasta na 2025 rok.
8) Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.
9) Interpelacje i zapytania Radnych.
10) Sprawy bieżące Rady Miasta.
11) Zamknięcie Sesji.
Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Przewodniczący Rady Miasta Imielin
Dariusz Kasperczyk