Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta
Treść
Imielin, dnia 23 czerwca 2025 roku.
Rada Miasta Imielin
RM.0002.17.2025
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.1465 z późn.zm.), Przewodniczący Rady zwołał w dniu 30 czerwca 2025 r. o godz. 16:15 w sali sesyjnej nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin, Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie Sesji.
2) Zatwierdzenie porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 26 maja 2025 roku.
4) Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.
5) Sprawozdanie z działalności Rady Społecznej SP Zakładu Opieki Zdrowotnej w Imielinie.
6) Sprawozdanie z realizacji programów polityki zdrowotnej miasta Imielin.
7) Działalność SP ZOZ w Imielinie:
a) ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej SP Zakładu Opieki Zdrowotnej w Imielinie,
b) sprawozdanie finansowe SP Zakładu Opieki Zdrowotnej w Imielinie za 2024 rok, podjęcie uchwały wnoszonej przez Burmistrza Miasta w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Imielinie za 2024 rok.
8) Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonych przy ulicy Imielińskiej 87 w Imielinie,
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonych przy ulicy Imielińskiej 87 lokal nr 3 w Imielinie,
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonych przy ulicy Imielińskiej 87 lokal nr 4 w Imielinie,
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2029 Miasta Imielin,
- w sprawie zmian budżetu miasta na 2025 rok.
9) Projekt uchwały wnoszony przez Komisję Skarg, Wniosków i Petycji w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Imielinie.
10) Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.
11) Interpelacje i zapytania Radnych.
12) Sprawy bieżące Rady Miasta.
13) Zamknięcie Sesji.
Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.