Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta
Treść
Imielin, dnia 18 listopada 2024 roku
RM 0002.9.2024
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.1465 z późn. zm.) Przewodniczący Rady Miasta Imielin zwołał w dniu 25 listopada 2024 r. o godz. 16:15 w sali sesyjnej Nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z proponowanym następującym porządkiem obrad:
-
Otwarcie Sesji.
-
Zatwierdzenie porządku obrad.
-
Przyjęcie Protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 28 października 2024 roku.
-
Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.
-
Współpraca z Powiatem Bieruńsko-Lędzińskim.
-
Strategia dla Miasta Imielin na lata 2021-2028 – analiza.
-
Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
a) w sprawie Programu współpracy Miasta Imielin z organizacjami pozarządowymi na 2025 rok,
b) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonej przy ul. Sapety 8a w Imielinie,
c) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2028,
d) w sprawie zmian budżetu miasta na 2024 rok. -
Projekt uchwały wnoszony przez Przewodniczącego Rady Miasta:
- w sprawie nadania tytułu „Zasłużony dla Miasta Imielin”. -
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.
-
Interpelacje i zapytania Radnych.
-
Sprawy bieżące Rady Miasta.
-
Zamknięcie Sesji.
Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Przewodniczący Rady Miasta Imielin
Dariusz Kasperczyk