Przejdź do stopki

Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta

Treść

Imielin, dnia 18 listopada 2024 roku

RM 0002.9.2024

 

O G Ł O S Z E N I E

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.1465 z późn. zm.) Przewodniczący Rady Miasta Imielin zwołał w dniu 25 listopada 2024 r. o godz. 16:15 w sali sesyjnej Nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z proponowanym następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie Sesji.

  2. Zatwierdzenie porządku obrad.

  3. Przyjęcie Protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 28 października 2024 roku.

  4. Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.

  5. Współpraca z Powiatem Bieruńsko-Lędzińskim.

  6. Strategia dla Miasta Imielin na lata 2021-2028 – analiza.

  7. Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
    a) w sprawie Programu współpracy Miasta Imielin z organizacjami pozarządowymi na 2025 rok,
    b) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonej przy ul. Sapety 8a w Imielinie,
    c) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2028,
    d) w sprawie zmian budżetu miasta na 2024 rok.

  8. Projekt uchwały wnoszony przez Przewodniczącego Rady Miasta:
     - w sprawie nadania tytułu „Zasłużony dla Miasta Imielin”.

  9. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.

  10. Interpelacje i zapytania Radnych.

  11. Sprawy bieżące Rady Miasta.

  12. Zamknięcie Sesji.

Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.

 

Przewodniczący Rady Miasta Imielin

Dariusz Kasperczyk

 

320314