Przejdź do stopki

Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta

Treść

Imielin, dnia 21 października 2024 roku

RM 0002.8.2024

O G Ł O S Z E N I E

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.1465) Przewodniczący Rady Miasta Imielin zwołał w dniu 28 października 2024 r. o godz. 16:15 w sali sesyjnej Nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z proponowanym następującym porządkiem obrad:

1) Otwarcie Sesji.
2) Zatwierdzenie porządku obrad.
3) Przyjęcie Protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 23 września 2024 roku.

4) Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.

5) Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.

6) Informacja na temat pozyskanych w 2023 i 2024 roku środków pozabudżetowych na realizację inwestycji w mieście.

7) Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:

a) w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie dla zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Imielinie”,

b) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonych przy ul. Imielińskiej 87 w Imielinie,

c) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie na własność Gminy Imielin nieruchomości położonej przy ul. Sapety 3 w Imielinie z przeznaczeniem na realizację celu publicznego,

d) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,

e) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,

f) w sprawie opłaty targowej,

g) w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości budynków lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w ramach pomocy de minimis,

h) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2028,

i) w sprawie zmian budżetu miasta na 2024 rok,

j) w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości oraz w wyniku budowy urządzeń infrastruktury technicznej.

8) Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych Radnych.

9) Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi Miasta Imielin.

10) Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.

11) Interpelacje i zapytania Radnych.

12) Sprawy bieżące Rady Miasta.

13) Zamknięcie Sesji.

Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.

Zawiadomienie niniejsze należy wykorzystać dla uzyskania zwolnienia od pracy zawodowej, zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz. 1465).

Protokół z Sesji Rady z dnia 23 września 2024 roku jest wyłożony do wglądu w Biurze Rady i zamieszczony w programie e-sesja.

 

Przewodniczący Rady Miasta Imielin

Dariusz Kasperczyk

333471