Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta
Treść
Imielin, dnia 21 października 2024 roku
RM 0002.8.2024
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.1465) Przewodniczący Rady Miasta Imielin zwołał w dniu 28 października 2024 r. o godz. 16:15 w sali sesyjnej Nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z proponowanym następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie Sesji.
2) Zatwierdzenie porządku obrad.
3) Przyjęcie Protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 23 września 2024 roku.
4) Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.
5) Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.
6) Informacja na temat pozyskanych w 2023 i 2024 roku środków pozabudżetowych na realizację inwestycji w mieście.
7) Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
a) w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie dla zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Imielinie”,
b) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu na czas oznaczony do 3 lat, nieruchomości położonych przy ul. Imielińskiej 87 w Imielinie,
c) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie na własność Gminy Imielin nieruchomości położonej przy ul. Sapety 3 w Imielinie z przeznaczeniem na realizację celu publicznego,
d) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
e) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
f) w sprawie opłaty targowej,
g) w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości budynków lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w ramach pomocy de minimis,
h) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2028,
i) w sprawie zmian budżetu miasta na 2024 rok,
j) w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości oraz w wyniku budowy urządzeń infrastruktury technicznej.
8) Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych Radnych.
9) Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi Miasta Imielin.
10) Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.
11) Interpelacje i zapytania Radnych.
12) Sprawy bieżące Rady Miasta.
13) Zamknięcie Sesji.
Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Zawiadomienie niniejsze należy wykorzystać dla uzyskania zwolnienia od pracy zawodowej, zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz. 1465).
Protokół z Sesji Rady z dnia 23 września 2024 roku jest wyłożony do wglądu w Biurze Rady i zamieszczony w programie e-sesja.
Przewodniczący Rady Miasta Imielin
Dariusz Kasperczyk