Przejdź do stopki

Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta

Treść

O G Ł O S Z E N I E

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.609 z późn.zm.) Przewodniczący Rady Miasta Imielin zwołał w dniu 26 sierpnia 2024 r. o godz. 9:30 w sali sesyjnej Nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z proponowanym następującym porządkiem obrad:

1) Otwarcie Sesji.

2) Zatwierdzenie porządku obrad.

3) Sprawozdanie Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Imielinie z wyborów

    uzupełniających do Rady Miasta Imielin w okręgu Nr 14, przeprowadzonych w dniu

    14 lipca 2024 roku i wręczenie zaświadczenia o wyborze na radnego.

4) Ślubowanie Radnego.

5) Przyjęcie Protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 24 czerwca 2024 roku.

6) Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.

7) Sprawozdanie z przebiegu realizacji robót inwestycyjno-remontowych w 2024 roku.

8) Projekt uchwały wnoszony przez Przewodniczącego Rady Miasta w sprawie zmiany

    Uchwały Nr II/3/2024 Rady Miasta Imielin z dnia 23 maja 2024 roku w sprawie ustalenia

    składu osobowego stałych Komisji Rady Miasta Imielin.

9) Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:

    a) w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz

        wysokości opłaty za korzystanie z wychowania  przedszkolnego uczniów objętych

        wychowaniem przedszkolnym w publicznych przedszkolach prowadzonych przez

        Miasto Imielin,

10) Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.

11) Interpelacje i zapytania Radnych.

12) Sprawy bieżące Rady Miasta.

13) Zamknięcie Sesji.

 

Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.

 

                                                           Przewodniczący Rady Miasta Imielin

                                                                         Dariusz Kasperczyk

                                  

333465