Ogłoszenia o Sesji Rady Miasta
Treść
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz.609 z późn.zm.) Przewodniczący Rady Miasta Imielin zwołał w dniu 26 sierpnia 2024 r. o godz. 9:30 w sali sesyjnej Nr 11 w Urzędzie Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Zwyczajną Sesję Rady Miasta Imielin z proponowanym następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie Sesji.
2) Zatwierdzenie porządku obrad.
3) Sprawozdanie Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Imielinie z wyborów
uzupełniających do Rady Miasta Imielin w okręgu Nr 14, przeprowadzonych w dniu
14 lipca 2024 roku i wręczenie zaświadczenia o wyborze na radnego.
4) Ślubowanie Radnego.
5) Przyjęcie Protokołu z Sesji Rady Miasta Imielin z dnia 24 czerwca 2024 roku.
6) Informacja na temat pracy Komisji w okresie międzysesyjnym.
7) Sprawozdanie z przebiegu realizacji robót inwestycyjno-remontowych w 2024 roku.
8) Projekt uchwały wnoszony przez Przewodniczącego Rady Miasta w sprawie zmiany
Uchwały Nr II/3/2024 Rady Miasta Imielin z dnia 23 maja 2024 roku w sprawie ustalenia
składu osobowego stałych Komisji Rady Miasta Imielin.
9) Projekty uchwał wnoszone przez Burmistrza Miasta:
a) w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz
wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych
wychowaniem przedszkolnym w publicznych przedszkolach prowadzonych przez
Miasto Imielin,
10) Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym.
11) Interpelacje i zapytania Radnych.
12) Sprawy bieżące Rady Miasta.
13) Zamknięcie Sesji.
Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Przewodniczący Rady Miasta Imielin
Dariusz Kasperczyk